Coaching-koulutus

Coaching täydennyskoulutukset

Coaching täydennyskoulutus soveltuu kaikille coaching-koulutuksen läpikäyneille. Täydennyskoulutuspäivät antavat mahdollisuuden tutustua ja syventyä coachingissa käytettäviin työkaluihin sekä coachingin eri muotoihin.

Porukan potentiaali käyttöön: Virtuaalinen ryhmä- ja tiimicoaching-koulutus 6.10.2023

Ryhmä- ja tiimicoaching -koulutuspäivä on avoin kaikille coaching-peruskoulutuksen tai laajemman coaching-koulutuksen suorittaneille

Päivän koulutuksen aikana luodaan yleiskatsaus ryhmä- ja tiimicoachingtaitoihin, tarkastellaan miten nämä kaksi coaching-aluetta eroavat toisistaan sekä tutustutaan työkaluihin ja menetelmiin joilla ryhmän tai tiimin potentiaali saadaan paremmin käyttöön. Koulutus tarjoaa myös apua itselle parhaiten sopivien jatkokoulutussuuntien löytämiseen.

Valmentajat

Aika ja paikka

Koulutus järjestetään virtuaalisesti Zoom-videokokousjärjestelmän kautta perjantaina 06.10.2023 klo 9:00 – 16:00.

Kustannukset

Koulutuksen hinta on 650,00 € ja Suomen coaching-yhdistyksen jäsenille 550,00 €.

Ilmottautumalla koulutukseen 30.6. mennessä, saat koulutuksen early bird -hintaan 550€ ja yhdistyksen jäsenenä hintaan 450€.

Mukaan mahtuu 12 ensimmäistä ilmoittautunutta.

Koulutuksen hintaan lisätään arvonlisävero 24 %.

Lisätiedot

Lisätietoja ryhmä- ja tiimicoaching-koulutuspäivästä antaa koulutuskoordinaattori Ranja Koverola: info@coaching-koulutus.fi tai p. 044 0705 075

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu koulutukseen täyttämällä ja lähettämällä alla oleva lomake

Tilauksen ehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli olet estynyt tulemasta koulutukseen, voit siirtää osallistumisoikeutesi toiselle henkilölle veloituksetta. Voit myös peruuttaa osallistumisesi ilmoittamalla asiasta sähköpostitse tai puhelimitse vähintään neljä viikkoa ennen koulutuksen alkamista. Tämän jälkeen peruutuskulut ovat 50 % osallistumismaksusta. Mikäli perut osallistumisesi myöhemmin kuin 7 päivää ennen koulutusta tai jätät saapumatta koulutukseen, osallistumismaksua ei palauteta.

Jos koulutus peruuntuu järjestäjästä johtuvasta syystä tai minimiosallistujamäärä ei toteudu, kaikki maksetut suoritukset palautetaan täysimääräisinä.

Mistä aiheesta sinä toivoisit meidän järjestävän täydennyskoulutusta?

Järjestämme coacheille täydennyskoulutusta tarpeen ja kiinnostuksen mukaan. Esimerkkejä täydennyskoulutusten aiheista ovat mm. mindfulness ja coaching, valmentava esimiestyö sekä keho ja coaching. Kerro, mistä haluaisit lisää tietoa ja taitoa!